söndag 16 augusti 2009

V för vendetta


Underbara ledighet. Underbara Malmö. Här är det festival just nu och igår såg vi den här übersnyga bruden uppträda på stora torget. Jag ångrar lite att vi inte gick och såg min idol Markus K, men Veronica var faktiskt rätt grym också... Bäst var V för Vendetta.

Det händer massa i stan såklart men eftersom jag inte mår riktigt som vanligt så orkar jag inte allt skoj. Många gånger måste jag vila eftersom jag blir yr och tappar balansen och så men lite roligheter ska vi fanimej orka med idag också.

Igår fick jag för första gången sen jag kom hem från Thailand äta den fantastiska rätten Massaman Curry som är bland det bästa som finns. Idag ska vi äta på festivalområdet och med tanke på allt smaskens vi såg igår kommer jag nog få beställa förstaklassbiljett med extra breda säten tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Va faaan!!! Jag har oxå varit i malmö i helgen. Kom hem idag. Såg oxå Veronica, kanske 20 meter ifrån dig.... ? Åh, typiskt att vi inte visste! Jag har inte haft internet där nere så jag såg inte att du skulle dit. Ååååhhh, tyyyypiskt!!! puss! snart är du hemma i alla fall. / Isa

    SvaraRadera
  2. Nääääääää! Nu blev jag plötsligt jätteledsen och fick lite ångest :( Hade så gärna träffat di och pratat om allt och inget! Jaja. Vi ses om 13 dagar! Puss

    SvaraRadera