måndag 24 augusti 2009

Morfin, Malin och Mamma Mia

Jag har verkligen världens bästa vänner, familj och den bästaste bästa mannen vid min sida. Igår var jag på sjukhuset i Västervik nästan hela dagen och hade ont ont ont men sen kom min nya bästa vän morfinet och efter andra sprutan kändes världen god igen. Vill klargöra för er alla att jag mår bra och att det inte är nåt fel på mig nu. Kommer ha ont lite ett tag nu men sen är allt som vanligt.

Nu är det plötsligt bara en vecka kvar här och även fast jag längtar vansinnigt mycket hem känns det ändå lite vemodigt. Särskilt min sambo Malin o hennes kille Sven kommer jag sakna mycket. Det är roligt att bo med folk man gillar. Ska försöka dra ihop lite spelkvällar hemma i Stockholm snart så det inte blir för stor omställning. Strax ska jag nalla lite hemgjord sushi och titta på Mamma Mia. Imorgon drar sista jobbveckan igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar