måndag 17 augusti 2009

Måndag på Möllan

Nu är Malmövistelsen komplett! Nu har jag sett Timbuktu på gatan! Han är ju så liten och gullig!

Igår såg vi två teaterföreställningar på festivalen: Asylshopping och Ibsens Lille Eyolf . Den förra var sådär men den senare var helt sjukt grym. Träffade massa härligt folk som ja inte sett på länge och det var grymt trevligt på alla sätt. Sen kom dock tröttheten över mig som en tung, tjock filt och när Robert kollade Bob Hund fick jag vara hemma och sova en stund.

Snart ska jag till sjukan och göra första kollen, sen hoppas jag det går ganska fort att få bukt med det här. Jobbigt att vara 25 år och bete sig som 75.

Den här morgonen har vi varit på Möllan och handlat kilovis med frukt för inga pengar och sen gått till Nansis Bageri och köpt fetapiroger som vi ska ha på tåget tillbaka till Vimmerby. På väg hem träffade vi Ulle och sen så vi Timbuk så nu skulle man ju kunna dra redan nu. Allt är friden och fröjden.

2 kommentarer:

  1. Du kanske blev smittad av den veneriska Timbuktu... Vad gjorde du med honom?

    SvaraRadera
  2. inte för att man kan toppa ovanstående kommentar men jag måste bara säga att jag älskar dig mer än allt, jag håller dig i handen genom cyberspace, jag tänker på dig jämt och jag önskar dig allt vackert för du e det bästa som jag vet...

    SvaraRadera