tisdag 4 augusti 2009

Sjuk och hemma med Morgan

Idag är jag för första gången hemma från jobbet på ALV. Jag har antagligen någon slags influensa (nej, inte svininfluensan, det tror jag inte) och har ont överallt. Väldigt jobbigt att inte kunna jobba och väldigt jobbigt att inte kunna ligga, sitta eller stå utan att bli helt öm efter en minut.

Nu har jag dock just lyssnat på Morgan Allings fantastiska Sommarprogram på webradion. Jag har skrattat och gråtit och vet inte om det är flunsan eller programmet som gör att jag är helt slut nu.

Lyssna här om ni inte redan gjort det!

Hans sätt att se på livet om att inte "kriga" med andra och inte sprida negativa energier är mitt eget och jag önskar att alla tänkte så.

Lillasyster, jag saknar dig!

3 kommentarer:

  1. Man vet aldrig...sviiiiininfluensan:) Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Älskling, bry dig inte om den dumma Fredrik! Jag önskar att jag kunde vara där och ta hand om dig lite. Och ja - vilket sommarprogram Morgan Alling hade. Jag körde hemåt längs E4:an och blev helt trollbunden. Jag glömde bort att stanna och äta lunch för jag ville inte missa någonting. Han berättade ändå på ett sätt som gjorde att jag faktiskt inte började gråta. Jag blev arg och förtvivlad för hans skull och förtvivlat arg över hur barn kan bli behandlade. De kan bli totalt utlämnade vid fosterhemsplacering, men visst kände man hans inställning till livet genom hela berättelsen. Vilken fin man! Kram Josefin och hoppas att du snart blir bra!
    Mamma
    P.S. Okej, Fredrik skrev i alla fall Krya på dig! Han kanske inte är jättedum!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, nä, Fredrik är så snäll så. Det är inte bara vår familj som har en bitsk humor :) Bra att du kom hem safely. Jag önskar också att du var här. Puss

    SvaraRadera