fredag 10 juni 2011

Inte hej då


Igår var det utsparksfest så det sjöng om det. Så fort jag lagt in bilderna på datorn ska jag visa dem för er. Nu är min älskade Robert Noack skådespelare på riktigt. Just nu ligger jag och väntar på honom i solen i Pildammsparken med ett kilo biggarråer, två lådor jordgubbar och ett kilo nektariner som jag köpt på Möllan för 50spänn totalt. Plötsligt inser jag att jag kommer att sakna Malmö. Massor. Jag kommer att sakna Roberts fantastiska klass och allt roligt man kan göra här. Däremot kommer jag inte att sakna distansen till kärleken. Men Malmö... Istället för att säga adjö säger jag: på återseende!

2 kommentarer:

  1. Det var billigt!!!! Kul att du varit med Robert och firat ordentligt! Skådespelare! Jojomen! Kram från "stolt" mor Britt

    SvaraRadera
  2. Jag ska ta hand om Malmö åt dig sålänge! Å du är välkommen när som helst. :)

    SvaraRadera