torsdag 16 juni 2011

Ärligt

Men ÄRLIGT talat! Vad är det fråga om? Varför bloggar jag så djävulusiskt dålig? Jo, det är så att jag har en fett dålig kamera på mobilen som inte längre tillåter mig att blogga från den. Detta i kombination av att nästan aldrig vara i närheten av en dator har lett till denna bloggtorka. Men jag är inte död. Och vi blev inte särbos efter IKEA-besöket. Faktum är att vi var helt jäkla awesome på IKEA. Vi kom inte därifrån med EN ENDA pryl vi inte hade bestämt innan att vi skulle ha! Det ni!

Däremot när vi skulle bygga ihop allt fick sig förhållandet några små törnar ( en av oss har ett ganska dåligt humör när den inte har fått äta ordentligt... den personen jobbar då allra bäst ensam men ibland går inte ens det bra... den här personen är lång, mörkhårig och har ett namn som baklänges blir -Ni fes! -Oj!) men nu är allt uppe och det känns så himla, himla bra. Nu ska allt bara ner i lådor och skrymslen innan vi kan pusta ut och känna oss lite hemma.

Det har ju hänt mycket mer än såhär dessa bloggtorksdagar men jag ska inte radda upp allt på en gång utan portionera ut det med jämna mellanrum.

Idag fixar vi som små gnuer här i lägenheten, sen kommer kanske lillasyster på besök och sen blir det en tripp till kolonilotten där vi behöver få upp ett staket och sen ska jag kanske både gå på Hair och träffa tre härliga tjejer som jag tycker så himlans mycket om. Skönt det är att bara chilla på semestern... Jo... visst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar