lördag 18 juni 2011

Höga kusten


Jag önskar att min kamera inte var så himla keff för det här är så mycket vackrare än på bilden! Jag är och knallar på Höga kusten-leden och det är den ena mer hisnande vyn efter den andra som viker ut sig nedanför kullarna. Till vänster om mig glittrar vattnet och på andra sidan sjön lyser kyrkan som min fina kusin ska gifta sig i om några timmar. Igår badade vi vedeldad bastu och badade i vattnet som nu är min följeslagare runt leden. Det är såhär man ska leva!

1 kommentar:

  1. Åååå, jag önskar vi kunde vara där en hel vecka tillsammans och bara njuta och gå promenader och grilla och bada och klättra upp för berg och äta massa mat och prata till mitt i natten. För det blir ju aldrig mörkt. Jag längtar efter dig sötnos. Kram!
    Kusin Westin

    SvaraRadera