söndag 5 juni 2011

Deppobert

Den här dagen är inte den bästa.

Jag har inte gjort något bra alls nästan. Jag har superont i hela kroppen efter att ha lyft skrot för första gången på år och dar och det har dessutom varit shizoväder i stan idag. Sol men kalla vindar.

Nu är det bara en vecka tills Robert flyttar hit och jag ser fram emot det så himla mycket. Just idag har jag lite mer ångest än vanligt inför den här flytten till Finland. Det kommer över mig ibland det där och då blir jag ledsen och nedstämd och känner att allt är tråkigt. Som ni som läser den här bloggen frekvent vet, är jag inget super-fan av distansen och när vi har fått bo ihop en liten stund så känns det ännu tuffare att behöva skiljas åt sen igen. Det är lite som att få ta en enda sked av en skål med chokladmousse med hallon och sen behöva lämna tillbaka skålen till kocken igen. Tråkigt tycker jag.

Typiskt att jag har en deppdag och är förkyld just ikväll när Marit spelar på Flyt och Anna har knytis!

2 kommentarer:

  1. Kram!
    /Fellow depp utan lika bra skäl...

    SvaraRadera
  2. hej josefin, önskar dig en fin sommar. Jag kan inte kommentera under min bloggeradress av någon anledning jag inte förstår. Kram Monica Fredriks mamma

    SvaraRadera