torsdag 19 augusti 2010

När katten är borta...


...äter Josefin kött. Och idag har jag verkligen lyxat till det med fint biffkött och béarnaise-sås. Jag kan inte ens komma ihåg när jag gjorde bea senast, men idag var jag värd den (och choklad-glassen efteråt)!
Det är lite svårt att gå från 0 till 100 över en natt. Jag är ovan att jobba hela dagarna och har svårt att komma i säng i tid och svårt att komma upp på morgonen även om jag älskar jobbet.
Ikväll är jag ensam hemma och då passade jag på att gå och träna efter jobbet. Core Pulse... fruktansvärt jobbigt men ganska kul. Och väldigt behövligt. Träning har inte prioriterats på sista tiden men nu vill jag sätta igång igen för att orka jobba och ha energi kvar hemma sen.

Dagens
  • bästa överraskning: fick bättre lön än jag begärt
  • tråkigaste grej: sova utan Robert
  • frågetecken: varför har lokala nyheternas ankare på tv4 morgonrock?
  • mest vidriga fascist: Nicholas Sarkozy
  • rätt åt er dumjävlar: publiken som blev attackerade av tjuren som hoppade upp på läktaren under tjurfäktning i Spanien.
  • jippie: har så oerhört fina kollegor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar