söndag 8 augusti 2010

Förlorad oskuld


Igår förlorade jag oskulden. Bugg-oskulden. Jag, som alltid brukar totalvägra när nån försöker dansa pardans med mig, kunde inte tacka nej när SM-mästaren i både bugg och revydans, Gustav, bjöd upp. Herregud. Det var bland det roligaste jag gjort och Gustav skulle ju kunnat föra ett kylskåp. Jag tror vi gjorde alla turer som finns och ett tag trodde jag att jag skulle stupa av ren glädje och skrattpanik. Nu dock, nu är det strax hemvändning från lilla stugan i Eskilstuna.

5 kommentarer:

  1. Shit va kul!!! Vill också kunna bugga ordentligt...

    SvaraRadera
  2. Är du fortfarande kompis med Alexander Stocks? Det var väääldigt länge sen du skrev om honom ;)
    Måste oxå säga att jag hejade på dig i Jakten på Julia...

    SvaraRadera
  3. Oskar och Suzan: Do it! Det var sviiinkul!

    Anonym: Tack för att du hejade på mig :) Vem är du? Och jo, jag och Alex är fortfarande vänner men vi ses inte så ofta.

    SvaraRadera
  4. Smickrad! =)
    Kram
    /Gustaf

    SvaraRadera