onsdag 1 juli 2009

Halsont och magpirr

Halsen halsen halsen... Jag har svinont och hoppas att jag kommer kunna jobba imorgon. Nu är det inte bara slitet utan antagligen infekterat också. Usch och fy och blä.

Igår hade vi en härlig grillafton med mitt lag som är ledigt och innan dess hämtade jag min byrå som jag köpt på second hand här för 250kr.

För er som tycker om gamla fina möbler kan jag säga att Vimmerby är något av ett slags Mecka. Här finns otaliga fina stolar, soffor, bord och byråer till vrakpriser. Om ni inte vill hälsa på mig kan ni ju åtminstone komma hit och fynda!

Nu ska jag knapra halstabletter och naturläkemedel under en bilfärd till Norrköping där ja ska få träffa familjen till min kära för första gången. Håll tummarna för mig att jag inte gör nåt konstigt!!!

1 kommentar:

  1. Stackars dej som är sjuk! Var rädd om dej lilla gumman! Och du ÄR inte Regina Lund så varför skulle du göra något konstigt? Förresten påminner det här om Twilight IGEN!! Huvudpersonen oroar sig för att träffa vampyrfamiljen för första gången och den überperfekta Edward frågar:
    "And you're worried, not because you're headed to meet a houseful of vampires, but because you think those vampires won't approve of you, correct?" Det kanske kan ge lite perspektiv på det hele. Men okej,jag håller tummarna ändå!
    Cool Cat

    SvaraRadera