fredag 3 juli 2009

En ny dag

En ny morgon och nya tag. Tack ni fina som har hört av er. Jag skäms lite nu för att jag var så självömkande. Ni jobbar 20 gånger hårdare än jag.

Jag känner mig fortfarande som kråkan som svalde en hel apelsin i Solägget av Elsa Beskow varje gång jag sväljer... Ont ont ont. Men ja trycker i mig halstabletter och vitlökskapslar och honungsvatten så det borde ge effekt snart tycker jag.

Tyvärr känns det fortfarande jobbigt med de intriger som råder här men jag kan inte råda över dem längre. Om jag blir arg tänker jag vara arg och om jag blir ledsen ska jag låta mig vara ledsen. Men bara ett tag.

Nu ska jag cykla till jobbet och ha en riktigt go dag! Hoppas ni också har det!

2 kommentarer:

  1. Jag jobbar inte alls och är orolig för att du gör det fastän du är sjuk. Var rädd om dig Josefin. Många kramar från Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej fino! Jag saknar dig så jag spricker.. de gör oxå ont ska du veta!!! Hoppas din hals ska bli bra snart, glömmer aldrig när patrik blandade apelsinjuice, brutalt massa vitlök o honung som han drack innan vår musikal en gång i tiden. tror han blev bra:) Du får fråga! På götis är de oxå så varmt så man dör ungefär..verkligen typ 40 grader. men min semester börjar om en vecka så jag håller ut.. Miss u o vill kramas!! när kommer du? Kraam Lina

    SvaraRadera