onsdag 15 juli 2009

Tacktal

Nu är jag tillbaka i Vimmerby. Utan karl och fortfarande med otillräcklig röst. Usch vad jag längtar tillbaka. Särskilt efter att jag plötsligt kommit på att jag inte alls kan åka tillbaka om 5 dagar som jag tänkte eftersom jag ska hoppa in för min kollega då. Inte nog med att det blir 6 arbetsdagar, det blir bara en dag ledigt och det grusar alla planer på att åka hem igen. Förhoppningsvis kommer vi kunna byta igen så att jag får en extra ledig dag senare men just nu vill jag bara tillbaka till söders höjder asap!

Tack alla mina fina vänner för att ni finns och är så fantastiska på alla sätt. Tack pappa och Erica för att jag fått bo hos er och fått mumsig mat och tack käraste kusin Julia för skjutsen till centralen. Åh vad jag längtar efter er redan!

Ps. Jag hoppas verkligen på att få träffa dig Cool Cat snart!

2 kommentarer:

  1. Kusin Julia skjutsar så gärna!

    SvaraRadera
  2. Det är alltid så himla trevligt när du kommer och hälsar på! Kom snart tillbaka och i september har jag ordnat Kroksö!!
    Pussar och Kramar! DaddyO

    SvaraRadera