måndag 22 december 2008

Ooodilali ooodilali hoppsan vilken dag!
















Idag vill jag bara säga TACK! Tack tack tack tack! Jag har en vän som är mig så otrolig, väldigt hjärtans kär. Hon heter Anna-Lill, och i 25-årspresent har hon försett mig med två biljetter till Beyoncé som ska skaka booty i Globen i maj! Jag är helt paff och väldigt väldigt glad! Tack käraste fina! Jag vidhåller att det är för mycket och tänker snart ut nåt smart sätt att ge tillbaka.










Jag vill också säga tack till pappa som idag tog med mig och mina underbara syskon på The Real Groups julkonsert på Konserthuset! Jagkan bara säga att de lever upp till sitt namn. Med råge! Jag hade räknat med att detta skulle vara bra... Men SÅHÄR bra trodde jag faktiskt inte det skulle kunna vara! De är helt otroliga! Deras senaste nyförvärv, Emma Nilsdotter, knäckte! Deras klimatrap iförda pingvinkostymer var fett tung (for real) och allt annat lät overkligt jävla bra. Åhhhh. Inspirerande och fröjdfullt!










Ps. Min lillasyster Becks är tillfärlligt tillbaka från Paris. Inget kunde vara bättre!


2 kommentarer: