söndag 14 december 2008

Förkyyyld

Nu har jag precis kommit hem från en härlig julbakskväll hos Joel i Uppsala, men jag har blivit sjuuuk. Hatar verkligen det. Tror tyvärr att det är Daniel som smittat mig, men det kan ju inte han rå för.

I morse gick vi upp jättetidigt och promenerade till Mariatorget där Daniels syster bor. Hennes lilla Vanja fyller 5 år idag så vi fikade lite och busade och ritade och hade supermys. Majken, Vanjas lillasyster var lite blyg först, men efter 10 minuter var det som bortblåst. Inte utan att man blir lite sugen på en egen liten parvel alltså. Men först ska jag allt ta och skaffa mig nåt vettigt att göra.

Nu tycker jag för övrigt att ni där uppe i Sundsvall kan komma hem igen. Jag längtar efter er! Ni kan väl åtminstone kasta ner lite snö? Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar