söndag 7 oktober 2012

Trött in i märgen

SLUTKÖRD!

Det är vad den här tjejen känner sig trots att det har varit helg alldeles precis nu.

Det har helt enkelt varit för mycket med flyttar, hej då-n, fyra premiärer, repetitioner, turnéer och distanser över Östersjön. Jag är så trött.

Men det är underbart att vara hemma i min lägenhet igen. Och det har varit en helt fantastisk helg med både solsken och helt fantastiskt sällskap i form av mina käraste tjejer från Musikalakademien. För tio år sedan lärde vi känna varandra och de är fortfarande mig så oerhört nära och kära.

Imorgon ska jag hem till Vallentuna och spela med Ung utan pung. Kommer bli mysigt men märkligt. Jag vill ju liksom bara åka hem till mamma och mysa då. Det skulle jag nog förresten behöva nu också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar