lördag 27 oktober 2012

Aj aj aj

Idag ska min snubbe sjunga på invigningen av Friends Arena (btw, är det dansbandet Friends som sponsrat hela bygget eller? Det måste det ju vara!)! Jag ska dit och kolla och har fått biljetten skickad hem. Nu undrar jag om jag kanske undermedvetet är opepp på evenemanget?
Känns nämligen lite märkligt att lägga avin till det rekommenderade brevet med biljetten i soptunnan... Fick alldeles nyss gräva fram och tejpa ihop den...

Herregud vilket pucko!

Kolla på invigningen som direktsänds kl 20 ikväll på tv! En snygg kille kommer stå på scen och en stolt tjej kommer sitta i publiken!

3 kommentarer:

  1. Opepp var ordet =)

    Vi kollar nog på Så mkt bättre (är det samma kanal kanske..?)men skulle vilja se din karl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror invigningen går på ettan, så ni får zappa lite :) Ni vill ju inte missa mig heller! Det är ju bara ca 46000 andra där så jag kommer nog vara lätt att upptäcka med mina yviga gester och stora näsa ;)

      Radera
  2. sjunga på invigningen! najs.

    SvaraRadera