söndag 30 september 2012

Utflytt från Åsen

Hej hej igen.

Nu är det söndag. Det är sista dagen som 28 år. Och sista dagen i Hägerstensåsen. Och det är bara för städningens skull. Jag längtar till min egen lya. Det är mer space där och så är det ju min inredning och mina prylar. Här är det väldigt , väldigt spartanskt. Däremot kommer jag sakna några grejer med att bo här.


  • Närheten till naturen! Rådjur, kaniner, fåglar i hundratal, plommon och doft av blommor och barr utanför dörren! Det är det bästa!
  • SATS Telefonplan. Det trevligaste och bästa gymmet jag gått på. Det kommer jag sakna mycket.
  • Tystnaden
  • Att inte ha tv (jag vet... det är ju en quick fix hemma också... men jag vill ju ändå ha tv:n där ifall jag skulle vilja se nåt spännande)
Ja, det var nog det... 

Nu ska jag alltså städa... Nu alltså. Ska bara kolla lite grejer.... NÄ! NU ska jag städa. Oj så skoj.

1 kommentar:

  1. Fylla år på måndag är nada. På min 29-årsdag blev John Lennon skjuten. Dessutom var det grus i murkelsåsen. Forrests mamma har rätt: "Life is a box of chocolates - you never know what you're gonna get". Jag har just lite otippat kommit i målbrottet! Dig önskar jag bara sköna överraskningar. Puss! Ma

    SvaraRadera