söndag 27 maj 2012

Ode to my mama!




Idag är det min mammas dag. Och alla mammors dag. Men min mamma är speciell för hon är både bäst och smartast i världen. Det finns nästan ingenting att kunna i världen som hon inte kan. Dessutom har hon något som jag önskar hade gått lite mer i arv till mig; tålamod!

I den här tiden som har varit lite jobbig för mig har hon funnits till 100% och lyssnat och stöttat och bjudit på mat och kramar när det behövts som mest.

Tack mamma för att du finns! Jag älskar dig!

Sms från min mamma igår: "Varför är enäggstvillingar så osynkade? Vem hade koreograferat det sista numret och varför? Det är mina frågor! Det blir en hård kamp om keffpriset ikväll. Men Loreen är ju helt outstanding!! Man får ståpäls! Puss! Ma"

See why I love her?!

2 kommentarer:

  1. Ja, hon är fin din mamma! Puss på er båda!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för det fina odet! På bilden ser vi plötsligt ut som Colin och Molly Nutley i var sin misslyckad mörk peruk. Men annars så var det ju jättefint!

    Cool Cat

    SvaraRadera